::psm =>projek semak minda::

pe tu psm??
projek semak minda??ha??..
ke projek sarjana muda??

psm..projek sarjana muda or fyp..
ah bile berbicara ttg ini...aku jadi x keruan..
oh mengapa??kenapa??siapa??bagaimana??

ssh mau bilang pasal ini projek..
siyes aku mmg xske ngn pojek ni..
even kwn2 ak pom...

tp nk wat cmne..degree dik..degree...
gosh~..nape sshnye utk memiliki sekeping kertas yang tertera nama
"NORKHAIRANI BINTI ABD KARIM"
"IJAZAH SARJANA MUDA *******"

so utk memiliki sekeping kertas tu la..
aku dan juga rakan taulan..bermandi peluh n keringat...
membanting tulang 4 kerat..serta keringat serebrum,sereblum dan juga mendula oblogata..

otak menjadi xkeruan disaat mengadap psm..
mysql bla2...
$_post...
menatang apekah itu??

disaat mengadap psm ni..
pelbagai ragam yang aku ley usha...
de yang tumpu sepenuh perhatian..
de yang berselingan ngn fster,facebook etc..

ini ade sedikit gmbr cmne psm berjalan...


cmni la proses perjalan psm yang kami lakukan...


p/s:maaf gmbr ni aku juz download dr internet...sbb tu de mat salleh..



4 comments:



EyEdA said...

cantek blog kamu ant
xpe2
nnti tim l.i musti byk mse nk update
heeheh

miera momo chan said...

haha..mcm ku kenal je gambo itu..bukankah..bukankah...bukakah...hehehe

.::shEm0oT::. said...

hehe..trimas2...nk hasilkan duit ngn blog neyh..tp x taw cane..hehe

.::shEm0oT::. said...

pada momo:aish gmbr neyh kn dijadikan banner utk system i..aish..haha :P

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails