.:: Theme color ::.

Hye kawan-kawan.. ape macam harini?? Harini aku menjadi seorang yang sangat baik sebab aku duduk kat umah je..baikkan?kan?kan?Diri ini rajin plak nk berceloteh untuk hari ini..so lets jom...

Kalau korang lah kan...ape warna yang korang nak sangat-sangat buat untuk wedding of the heart korang??sape-sape ade pandangan dan idea boleh la share..sharing is loving kan...hehehe..Aku masih buntu untuk pilih wane tema..Actually bagi akulah kan..first thing yang kena buat before make a preperation for ur wedding --"theme color for your wedding".. damn!! aku tak tahulah nak pilih color ape..sume color cantik kot...Rasa macam nak buat color ni..amacam??heheh

Ha cantik jah oi..Tak yah susah-susah pilih color..Macam-macam ada..
Lets view some other themes yang usually orang selalu buat untuk wedding dorang. Maybe sikit sebanyak akan bagi idea untuk kau, aku dan nokk..nokk sekalian..

warna KUNING

Warna yang akan menampakkan kau seolah-olah raja untuk sehari.. Gambar ni aku songlap dari kak shida.. Ini tema kawen ni..cantikkan?? orangnye pon cantik...So bila dia pakai color ni membuatkan dia lagi menyerlah.. For me, aku tak berani bermain dengan color ni sebab rasa diri tak seswai...huhu

Gojes and hensem...so kuning...so menyerlah kan..

warna PURPLE PINK

Warna yang sangat-sangat menarik tertarik kau memang dabom...sweet honesty punye color lah..warna ni nampak kau lembut la walaupun kau sebenarnya juara WWF..Tapi aku mungkin tak guna warna since my e-day dah guna warna ni kan..huhu..gambar ni hasil songlap dari fb my bff..now she preggy...congrats yunkk..

Warna ni membuatkan si jejaka nampak juruh je...heheh 


warna HIJAU

Warna yang segar bugar mata memandang..pendek kata fresh look la..wane ni cantik dan membuatkan korang nampak segar lah..hehehe..gambar ni hasil songlap dari fb kawan aku...


warna PURPLE

Warna ni warna favourite untuk tahun 2011..warna yang cantik dan menarik la..gambar ni songlap dari fb my bff..saidatul azlin


kalau ikutkan banyak je color lg..tapi cam malas plak nk berceloteh panjang lebor yang akhirnya buat korang rasa menyampah..*budget ade orang bace lah kan..haha* pape pon..klu korang ade idea theme color..kongsi-kongsi la..

Bye.

0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails