::makan itu mengenyangkan::

saya seorg co-pilot yang hebat..mengikut undang-undang yang telah ditetapkan..
itu penting!

entry ni tada sangkut paut pon ngn ape yg aku nak bebelkan
tapi sebagai selingan sebuah lipurlara..hehe


ok la..aku nak story ckit pasal hobi ak recently..

aku suka makan..suka sgt2 mngunyah..xkisah la nak kunyah pape pon..
hari ini sabtuday..hari sabtu ada pasar malam kat jalan gambut..
sumpah aku rambang mata..
itu aku nak beli..ini aku nak beli..suma aku nak beli..
tp sapa yang nak makan?ko jawab..sapa yg nak makan?
takkan suma aku nak sumbat..
mau muntah kedarah kang..
muntah ini tiada kaitan ngn mengandung bayi ok..
tp muntah ini disebabkan isi..
isi perut yg memenuhi colon..

back to the story
tak kesah la..yang penting ak dapat soping makanan..
macam2 aku beli..tp semua bukan dgn duit sendiri..
org yg tak bekerja macam aku ni..
of koz la duit kakak aku la kan..
org ada kakak kan..ko ade kakak?ade ke?

antara makanan yg aku beli:

::air coconut shake..(gila lama tak minum..)
::kuih telinga keling a.k.a nerang rm2 dapat 20 biji
::ayam goreng 3 ketul
::nasi air a.k.a bubur 2bungkus
::kueh tiaw goreng 1bungkus
nasi kukus 2bungkus
::kacang rebus rm2
::air limau kasturi
::air bandung kaler pink..wah cantik!
::kuih muih yang pelbagai

perut aku dah full..tank aku dah full..tunggu proses penyahtinjaan je..
tu pon makanan xabes lg..
nafsu makan macam nafsu tutt ke?
sape penah wat tutt..ley tolong jawab x?
tp aku rasa nafsu makan macam nafsu soping...
nak itu..nak ini..kan..kan..
ala..perempuan kan ade 9 nafsu..so no wonder la kan..
so lelaki jangan salahkan perempuan 100% klu dorg beli macam2..


tapi tak boley cakapperempuan je bernafsu..
lelaki yang badan gem to da pal..gem to da muk...
lg bernafsu makan kau..auuwww..
datz y dorg sume muncit2..kan kan kan..
aih ape yg aku ngarot ni..

ok la..da xto nak bebel ape..daa..

0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails