::mud tunang merembes::

Awak Saya Nak Tunang

saya nak tunang. tapi bukan sekarang.buah hati saya cakap saya kena kerja dulu.
ok takpe.mmg saya nak keje dulu sebelum bertunang..tapi sy nak tunang sekarang!
cepat la awk..saya dah tak sabar ni..
ishk nape kau ni gatal sangat ni ann?nape ngn ko ni?

nak tunang ni igt senang ke?macam maen kawen2 masa kecik ke?
preperation tu yang memeningkan..aku tak tipu
even aku bukannye nak tunang lagi..tapi ak taw itu sukar..

kalau tade duit nak tunang camne..btol x?
len la kalau bf kau tu dato tan sri..
nak beli barang tunang pon pkai duit...
kalau pkai bulu, aku rasa aku la paling kaye raye skg..hahaha

tapi aku ade pengalaman tgk org wat preparation...
kawan baek saye ni..da gatal sangat nak bertunang..
die ni memang suka langkah bendul..
awk sume taw x..kawan saya ni dlu..
time skolah2..mane suke kapel2..hati die keras cm batu

tapi ntah cmne..bakal tunang die tu..
mampu wat die cair..
sumpah leen..aku jeles kau tunang dlu..sbb aku lg lame ngn buah hati..
tp still xtunang lg..
kau telah melangkahi aku,aina n wanie..

tape pape pon...aku doakan kau bahagia sampai ke hari perkahwinan..
aku pon tahu kau gatal sgt2 nak kawen..'da x sabar nak tut tut..
ha pe yg korg pk?tut tut tu means bersetubuh?
bukan lah..tut tut tu bermaksud kentut tut tut...prutttt...

ok la da tamau berleter pangjang...
sayonara

ni ade sikit gmbar kami yg somel ni dalam proses beli barang hantaran




2 comments:



cracked bunny said...

sy bangkang pertunangn ini.hehhe

.::shEm0oT::. said...

hehe...nak bangkang tp cincin xcurik2 lg..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails