::betul ke??::

betul la pe yg aku rs...
akhirnye die da lupekan aku...
sekelip mata je die da lupekan aku...
but nape??..
bile ngn pompuan tu..die ssh sgt nk lupe??
boley je die msg n bgto die sakit n xmakan...
tp ngn aku??xde pon...
boley je die gtalk pompuan tu..
tp aku??
die bkn kesah pon..aku mati ke ape ke..
he neve cares..

xsalah la tanggapan aku...
yang die mmg da lupekan aku..
senangkan die lupekan?...
nak cari..xnk buang...
tp bile pompuan tu...
nape die ssh sgt nk lupekn??
nape aku sng sgt die nk lupekan??
hmm...

"sampai satu masa kita akan penat menangis"



3 comments:



**__AkuStiKa__** said...
This comment has been removed by the author.
**__AkuStiKa__** said...

"Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga. Tapi apabila kamu cuba menutup matamu dari orang yang kamu cintai, cinta itu berubah menjadi titisan air mata dan terus tinggal dihatimu dalam jarak waktu yang cukup lama...."

EyEdA said...

akk penah hmpir2 repeat psm sbb syed..
4dayz b4 akk present..
btol2 x kuat..
abah da soh balik umah..repeat sem je.
mak x ckp ape..
tp..jgn krn seorg llaki tu..smpai kite musnahkn mse dpn kite..
syed ptuskn utk BREAK OFF sbb xnk psm dier tganggu dis sem sbb kami saloo gado..
tp..dier mgkin x sdar yg dier tlah mgganggu akk & psm akk..
really hate him cz he is soo SELFISH
but..the moment akk go thru jgakk psm..ngn smgt yg kwn2 bri pd akk..
evn rslt psm dpt B- je..
so..ant kne kuat..hold down sume mslh lu..
skettt je lg..skett je

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails