mari bertag..

..aku copy tag ni blog kak aida..



1. Orang luar sana tak kenal kamuh. Perjelaskan siapa kamuh?


bgs la..sbb sy pon xkenal kamu...haha..

2. Sikap kamuh yang 'mantap'?
xde yg mantap..aku sempoi je..

3. Sikap kamuh yang sangat jelek?
kuat majok n cpt trase..siyes..aku pon xto nape aku cmtu..tp hakikat nye mmg cmtu...

4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?
hp of kozz..

5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh?
. so far..3.yg 1st mmg da hancur cz jatuh ms matrik..

Senaraikan brands nye.

nokia 3315
nokia 3220
se k770i

Jenama HP yang sedang kamuh gunakan sekarang?
.nikia 3320 n se k770i


6. Siapa bestfriend kamuh?
..leen, farah kelantan n farah ..

7. Siapa yang kamuh sayang selain family kamuh?
kwn2 dan juga buah ati

Kenapa kamuh sayang dia?
sbb sy syg la..atoyai...

8. Lagik 10 tahun kamuh jadi apa?
ibu untuk anak2..n isteri untuk seorg suami...amin..

9. Kata-kata hikmah yang pernah kamuh dengar & paling kamuh suka?
kan elok klu ko pkai tudung..sopan pon sopan..kate **L*H pada aku 1 ketika dlu..arghh kenangan..tp sbb atas nasihat n teguran die la..aku pkai tudung..thanx dude..

10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
4 kot..xhengat la..hoho..kamu x mau jadi?

11. Senaraikan followers yang paling kamuh suka?dan kenapa?
sume ske..

12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:

kwn2 sy..ah mls mau tulis..

0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails