::tag dikala penin::

dikala byk keje..ape kate kite amik jln mudah utk release tensen..
tag neyh aku amik dr kak aida.. :)



1. Bekas kekasih saya adalah
- mohd bahauddin~ tganu
- secret ~ pahang
- mohd faheem ~ penang


2. Saya sedang mendengar
farah menagis dlm tepon..sbb die jumpe ex die tanpa pengetahuan bf die..n die rasa sgt besalah pd bf die..org kalu btl2 syg kat pasangan die..mesti rs besalah..

3. Mungkin saya patut :
bersiap2 nk g mkn..

4. Saya suka
makan..tp bile sy tensen..saya xakan makan...

5. Sahabat-sahabat baik saya
leen, farah,farah kelantan, lya

6. Saya tak paham
nape sy perlu hadapi masalah jiwa...

7. Saya kehilangan
org yg saya syg...di saat hati sy xmau kehilangan die

8. Ramai yang berkata
BONGEK...ayat daripada rinie...

9. Makna nama saya
cahaya kebaikan...mak sy yang pilih name tu..

10. Cinta itu adalah
kesetiaan, kejujuran dan ikhlas menyayangi seseorang

11. Di suatu tempat, seseorang sedang
memikirkan masalah dunia..iaitu PM kita..haha

12. Saya akan cuba
menjadi ibu n isteri yang baek pada suami dan anak2..insyaALLAH..amin

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
selamanya aku milik mak bapak aku...

14. Telefon bimbit saya
SE K770i dan NokiA 3220

15. Bila saya terjaga dari tidur
sy akan tgk jam..ah awal lg..tido balik..wakaka

16. Saya paling meluat apabila
org tu cuba ganggu kebahagiaan sy...wtf!!

17. Pesta/Parti adalah
makan sebebasnya tanpa perlu kaver2..klu x laporrrrrrrr

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
cat itu kucing

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
kanak2...xde mslah..hepi je..

20. Hari ini
sy penin kpale sbb byk problem...

21. Malam ini saya akan
stay up sambil on9 sambil wat report...

22. Esok pula saya akan
jmpe papa tunjuk draf report..haha..

23. Saya betul2 inginkan
kehidupan yang HAPPY

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
mak aih..muke berminYak...

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan
xkesah mane2 p0n

26. Makanan Barat atau Jepun
melaYu..sambal belacan..sgt BESH!!

27. Bilik yang terang atau gelap
gelap utk tito..tp xbrani tito sorg

28. Makanan segera adalah
maggie..tp da jrg mkn..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
sabar2..ko syg bf ko kan??..so ko tumpu pada die..jgn maenkan ati org..nnt org wat kat ko cmne??sakit x??..

30.Bila kali terakhir mkn pizza?
bln lepas...yummy..

31.Lagu terakhir yg anda dengar?
lagu nasyid...dr laptop wanie

32.Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
report yg menggila..

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
ant..khai..acik...hoho

0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails