::ape yg harus aku wat??::

susah ble nk wat keputusan yg melibatkan ati...aku da xsanggup utk disakiti..tp jauh disudut ati aku msh sygkan die...tp perlu ke hanya dengan perkataan "syg" aku perlu mengabdikan diri pada org yg xto menilai...aku penat sgt jd yg sang setia pd org yg x to menilai..nape perlu sakiti aku utk sekian kalinya...nape??ape salah aku...aku ke yg curang??aku ke yg de lelaki len??..aku xkesah klu die nk sakiti aku klu aku berlaku curang pd die..tp bukan aku yg wat...tp die...da byk pluang aku bg kat die..i tot dat die akan brubah..tp aku silap..die xpernah nk brubah..sane die sayang..cni die sayang..dan perlu ke aku biarkan die trs wat kat aku cmtu??klu ak tny mne2 pompuan dlm dunia ni..sume akan ckp tidak..n tinggalkan die..dan bile sumtng bad happened..die ckp aku xpaham die..aku hny taw salahkan die..ak ke salah??perlu ke aku biar die syg org len??perlu ke aku biarkan..hati aku bagai disiat2 ble dia wat cmtu..nape susah sgt die nk wat keputusan...mane tindakan die sbgai lelaki yg dapat memimpin kaum hawa kalau keputusan cmni pon die xmampu nk wat..cmne die nk bimbing pompuan...nape die kejam wat kat aku cmtu?huhu :(

3 comments:



+Mel Amalina+ said...

hai anne..
sedih je bace pOst ni..
sabOr2...
hidup x selalu indah...
tapi langit juga x selalu mendung...
dOa banyak2...
:)

.::shEm0oT::. said...

huhu...
perit nk lalui...
tp da takdir...da tertulis seme ni... :(

EyEdA said...

♥if someone hurts you,betrays you,or break your hearts, forgive them because they have helped you learn about trust and the importance of being cautious when you open your heart♥

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails