::rindu datang lagi::

bosan..buhsan..boring...so bored... what shud i do now??..really bored..da xto nk wat pe kat ostel ni.. da tenet pon da xto nk watpe..waaaaa...klu balik kuantan lg la xto nak watpe...duk umah sorg2..mak,abah,along,angah gi keje...abg boy terbit matahari da start keje ngukur jalan ngn kwn2..adik kompom g skolah...ermm..cuti skolah pon mst adik maen game je..bosan xde geng..nk g umah farah cm susah je..umah leen pon same..waaaa....bosan2...

so skg ni pe yg patot aku wat??nk kemas barang??lg la malas..nak tgk movie xde mood..mmg da xto nk watpe..besides dat aku tringat n rindu die...huhu..gler rindu r..aku pon x to nape aku rindu gler kat si die even die da xmau kontek aku..1 tindakan gler aku..aku send msg kat die..tny die watpe...tp aku da agak die xkan reply....aku pon xto cmne pantas je tgn aku menaip and send msg kat die even aku taw die xkan reply :(.. as what i said b4..die da buang aku sbb die rasa aku yg slah dalam hal ni..even mslah tu die yg cipta...di mate die aku yg bersalah dalam segala2 hal

org akn ckp..aku ni b***h terkejar2 menda yg menyakitkan...n what can i say here...aku msh sygkan die..even though die byk sakitkan ati aku...datz y peoples awes say "cinta itu buta"...w'pon menyakitkan..die tetap aku igt n rindu..uish...susah gak jadi parah cmni..peoples out there..yang sape2 de jual ubat utk lupekan org...sila bgto aku..aku nk beli...

he said to me last ym..die ckp..klu nak..aku yg kene btlkan keadaan...tp seems like aku msg...die ignore je...klu die rasa aku ni yg mungkir janji..janji die pd aku die x tunaikan pon..time aku mungkir ckit mula la die nak berapi macam gunung merapi kt indon tu..but..bile time die..aku consider gak..is it fair??

ah ant..die sdg bergumbira..aku bermonolog lg.."watpe la ko igt org yg x hengat ko...ape ke bangang sangat ko nk igt die"..hati pon bermadah "da la ant..org da xsyg watpe nak igt"...kalau la masa tu aku boley diputar..time aku kenal die...aku nak ajak kawen trs..xnak kapel2..jauh ssh wooo...haha..pasan..blajar pon xabeh...aish berangan xley blah..penat la jadi cmni..penat gler..penat menanggung rindu...arghhh...mudahnye die.. :(

dengan kerinduan yg menggunung..aku hny mampu tgk gambor2 n barang yg die bg..mr brownie-nownie..peneman aku...n now i really love mr spike..i got it from him..the last stuff yg aku dpt dr die..evryday n every nite i will talk to mr spike n mr brownie...nak lepaskan rindu kat die xdpt..so lepaskan rindu kat stuff2 pemberian die jela...im so insane....im going crazy??perhaps...huhuhuu

mayb die da gembira ngn hdp die skg bersame yg tersayang...huhu..shame on u ant..die xsayang ko..wake up ant..PANG!!!..PANG!!!...

0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails