::gud bye memories::

27mei2009...kepala ngah serabot..ati ngah bergelodak...duk umah mst bosan..n mesti tensen..so aku amik jalan kuar jenjalan ngn nani n tirah..sume nye xplan..tetibe aku amik lgkah drastik ajak dorg kuar n yg drivenyetentulah nani..hehe..sume bersiap2..then mlm tu kami pon kuar,,,1st destination yg kami pergi tentulah tasik Y..truje ngn playground..long time dowh xmen..pe lg kami melepaskan kerinduan zaman kanak2..hehe...lame gak kat c 2..sume melaan prasaan msg2..sume bwk haluan sendri..nani ngn mslah die...trah ngn masalah die n aku ngn prasaan aku..huhu...tatkala tu la..aku tringat segale kenangan yg tercipta..




then lepas sume melayan prasaan...kami pon bralih arah ke dataran bp..xlame pon kat c 2 dalam stgh jam je..amik2 gmbor then blah...haha..bese la da namenye kaki gambor..tentu2lah amik gmbor..hikhik...lps da puas amik gmbr tu..dalam kol 11++..kami pom bergerak ke McD carefour..makan ngn laju..perot sgt lapor..hikhik....then berkejaran balik ke ostel...sampai ostel lak kol 12am++..aish kne amik name..do i care??xpela pakcik..kami da abeh study da pom..amik la name kami..haha..

0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails