:: Anda photogenic?? ::

Tengok-tengok blog ada blogwalker comment kat shout box..
Orang tu tag aku..
Ajak join contest photogenic..
Rasa diri tak photogenic pon..
Tapi tak salah mencuba..kihkih


Nak tahu lebih lanjut kelik sini --> [tekan]

So aku tak tahu nak letak gambar apa..
So akhirnya aku pilih gambar ini..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Apa yek nak cakap..
Haha..sebenarnya malu nak masuk contest ni..
Sebab rasa diri tak photogenic pon.
Tapi orang dah tag so join je la..
kang kecik hati..
Thanx to rakan blogger minie
Okey
Gambar ni gambar syok sendiri sementara tunggu housemate aku bersiap b4 pegi @curve
Tang gmbr ni aku suke selendang dia dan tahi lalat aku yg kat bawah mulut tu(selalu kalau amik gambar tak nampak pon..huhu)
Tapi malangnya selendang ni dah rosak..
Tsk..tsk..

Nak tag 3 org:

momo
aina
wanie

0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails