::cantik itu subjektif::


Sebenarnya cantik itu adalah sesuatu yang sangat subjektif.
Saya nak cantik baik cun comel kiut miut sopan dan segala2nya..
Kalau boleh nak jadi seperti:




Kenapa cantik itu subjektif..tak objektif atau pun essei..hoho..apa yang kau ngarut ni ha?
Ok Cantik seseorang itu tersembunyi pada sudut-sudut tertentu. Cantik ditakrifkan pada pandangan mata penilainya yang tersendiri. kenapa dalam dunia yang fana ni kalau seseorang itu cantik mesti ramai yang nak tackle die. Habis sapa nak tackle yang tak cantik.. Perlu ke untuk jadi cantik tapi hati sungguh jahat dan menindas kaum sendiri.. Ok tanak bebel panjang2..nanti aku emo..hoho..lagipun ia hanya iklan kepada entri aku yang sebenarnya..

So mari kita bertagging dari membebel tak tentu pasal..


Mari bertagging beramai2...yeah..

1. tag dari future doctor yang sangat cun ala2 ct nurhaliza
clik here

1. adakah anda rasa anda hot?
sumtimes bila cuaca panas..haha..fail kefahaman bm..

2.update wallpaper pc/laptop yang anda gune sekarang?




3. cerita pasal gambar ni?
♥♥ gambar kaki saya dan en bf kat bukit tinggi..♥♥

4. kali terakhir makan piza?
dah lame kot xmakan..lagipon family xsuke sangat piza..tsk..tsk

5. lagu terakhir anda dengar?
shahir~kebahagiaan dalam perpisahan (oh sedih saya!)~

6. apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
facebook menunggu..eceh!..haha

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
banyak sangat la..khai,anne,ant,semut..latest anjelina..kahkah..koya lah haih! :P

8. tag lagi 5 orang yang nak kene tag?
en bf (ok..die xde blog.lgpon die takkan bace pn blog ini..haha)
aina yang sempoi
farah yang petah
momo antoo korea
kak aida si mamaroti

9. sape orang no 1 dengan anda?
cinta hati jantung limpa ginjal..ohoiii

10. katekan sesuatu kepade orang no 5?
kak aida yang cantik dan baik hati

11. no 3 ade hubungan dengan sape?
kamsiah..eh silap kamisah..alamak silap lagi..khamsi..ehehe

12. bagaimana dengan orang no 2?
bff merangkap ketua group gadis cantek.hehe (amik ayat dari orang yg menagging diri aku)

13. kata-kata cinta kepada orang no 4?
kita nak body macam miera..siyes..i mean it..hoho..

14. berikan 5 fakta yang anda tahu mengenai orang yang anda tag?
1.seorang pekerja yang bgs.ok..ini tipu..sbb die suka bkak fb waktu opis hour :P
2.sayang en hilman die..dan die suke mengepau en bf

3.budak lompat..muda dari aku..tapi lebih sihat dari aku..

4.sayang bangat sama mr duwe die..

5. senior aku masa kat U..dulu tak suka dia sebab die rapat dengan my bf..sampai die penah kena jelingan maut dari aku..siyes aku xsedar pon ak penah jeling die..last2 die yang story..haha..sorry yeh kakakku.
.

p/s:sorry wanie baru perasan kamu menagging diri ku..hehe =P

2 comments:



Sha Wbunny said...

eh mana awak dpt gmbr sy pkai crown tu.hehhehehehehhehehe

.::shEm0oT::. said...

haha...tula..google2 skali nmpk gmbr awk yang tu..sy pon amik la..hehee :P

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails