::Tahniah kawanku::

Bersyukur kerana saingan aku telah berkurangan..
Cuma saingan aku sekarang adalah Cik Aina Hazuani, Wan Nur Shazwani dan Farah Yunus..
Ok takpe..Cik Nur Shazwani aku tidak merasa tergugat kerana dia sekarang berada jauh di Rusia..
Maka saya perlu berdoa semoga saudari Aina Hazuani dan Farah Yunus cepat ditunangkan dengan pasangan masing2..ok tanak..
Saya berdoa semoga saya dahulu sebelum mereka..berdoa dan terus berdoa..
Oh rakusnya kau ann..
Gatal betul..dah cukup..jangan mengarut..
Ok stop.nokhtah..titik..
Kembali ke pangkalan jalan..
Apa yang kau merepek-repek ni..
Ok dah sambung...

Entri kali ini adalah kesinambungan daripada entri sebelumnya..
Alhamdullillah kawan aku dah selamat di tunangkan dengan saudari RUHI HAYAT..
Congrats ye Cik Nur Saidatul Azlin..

Kami tiba di rumah saudari azlin pada pukul 12lebih..Aku sangat tergesa-gesa, kerana lewat bangun tidur dan aina serta enbf kereta kancil color oren menunggu diluar umah
Takpa..ak kasi chance mereka berjiwang serta melakukan raba-rabaan manja..serius ini tipu
Ok abaikan..Memang saya suka bangun tidur lewat..Pemalas?Ye tepat sekali..
Apa?anak dara tak elok?Memang betol..Tapi nak buat macam mana dah terbabas..
Stop it ann!..
Oh mengarut lagi..

Ok sampai je kat rumah azlin terus kami salam2 dengan mak n nenek azlin..
ishk kelakarnya panggil die azlin..geli..
Ok sambung..
Lepas dah salam-salam tu kami pun berlaru naik kebilik atas dan melaungkan name leen..
Panggilan disahut.lalu pintu terkuak dari dalam..
Ketika itu leen sedang di contengkan mukanya oleh mak andam..
Oh sangat cantik!

Gambar terpaksa diblurkan oleh pihak berwajib atas kesilapan angle..marap maaf

Sepatutnya acara bermula sesudah zohor, tapi pada hari itu, acara diadakan lewat memandangkan si tunangan terkandas dalam jem..maklumlah si tunangan dari KL..
Kalau area kuantan confirm dah sampai...

Pada pukul 3.30 acara menyarung cincin dijalankan dan sejurus kemudian aku,aina serta ika terus mencari makanan..serius lapar..
Makanan sangat sedap!..Macam-macam ada
Aku telah mengambil lauk keli goreng berlada,pari,sayur,lempong dan tidak ketinggalan sambal belacan..
Pergh giler superb sedap...

Setelah kekenyangan, kami mendapatkan azlin semula..
Ketika itu, die sedang bergamba bersama-sama mereka-mereka,dia-dia(ok tak tahu siapa mereka yang dimaksudkan jadi tidak boleh dinyatakan disini...)


Ok..dah malas nak cerita..lagipun bukan ada orang baca
Maka..
Setelah sesi photoshoot kami tamat
Kami pon pulang ke pangkal jalan..
sekian...

Here some photos yg gojes..



BFF..tapi tak lengkap sebab orang Rusia xdapat join..

Berlatih duduk itu penting supaya kaki tidak terpeleot...

Inilah pasangannye...dah boleh terus akad nikah la kalau macamni..kihkih

4 comments:



Sha Wbunny said...

mmg ptut nikah trus ni.muka azlin mmmg dh nmpk sgt gatai.eiii.hehe.congrats leen.tgu turn sy plk nk bt pling meiah kt kuantan.anne,cpt2 sikit.hee

.::shEm0oT::. said...

hehe..awk pon berdoalah saya cepat2 ckit..kihkih..da gatal sgt da ni :P

E N I N said...

anne cam da kurus sgt je skrg...

.::shEm0oT::. said...

aah kak enin..mmg kurus pon..dlm proses naekkan smla ni

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails