:: Award 4 ::



thanx pada fiq coz bagi award ni..
haih nasib baik diriku rajin membaca kat shoutbox..
kalau x
sure xperasan..
thanx once again to firdauskhalid

dah dapat award mustilah kena jawab soklankan..
jom..mari menjawab sambil minum air untuk mengelak batok seterusnya mengganggu konsentrasi menjawab soalan..
yibba....yibba..


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

~blog die yang smart~
~rajin update blog(tak macam aku)~
~rakan blogger aku~
~tak kenal sangat~
~thanx sebab tag yeah!hehe~

Just down 10 interesting facts about yourself of your hobbies

~aku anak ke3 dari 5 org~
~anak perempuan bongsu~
~addicted ngn fb(en bf cakap oke)~
~suke edit gambar~
~suke gile makan kepsi dan mekdi..hari2 makan pon xjemu~
~i love fashion!!~
~aku garang (sampai ada blogger cakap muke aku garang..haha)~
~suka lepak tepi pantai sebab ia tenang~
~aku suka photoshoot~
~obses dengan choc!!~

Picks your 10 most deserving receipients and describe them
malas nak tagg, sape nak boleh ambil oke =)

ni plak award yg di create oleh firdauskhalid
hey2..thanx!




0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails