::Pre-konvo part 1::



Perasaan bercampur baur..
Tak tahu nak cakap gembira atau pun tidak..
Ye!! Gembira..
Oke tanak tipu..
Tak gembira..
Tapi gembira..
Mana satu kau ni ann..
Pang!!Ouch sakitnya penampar..

Susah nak ungkap apa perasaan yang tidak dapat dinilai ini..
Saya gembira sebab saya nak konvo..
Tapi..tapi..tapi..
Tarikh konvo adalah sangat tidak memberi kesan kegembiraan dihati..
Oh dimanakah kegembiraan hati yang sepatutnya singgah..
Stopi it ann!

Oke..baiklah..
Kalau orang lain, mesti tertunggu-tunggu tarikh nak melempar mortar board kelangit..
Pakai jubah yang memang dapat sorok perut yang buncit tu..
Tapi tidak bagi kami!!.

Apakan daya kami insan hina
Nak buat macam manakan?
Dah ditetapkan oleh pihak U..
Maka dengan lafas bismillahirrahmanirrahim..
Saya merasmikan majlis..
Oopss silap..
Tula bila hati tidak ikhlas..
Macam nilah jadi..

Oke serius..ikhlas..
Maka perasaan syukur ke khadrat illahi kami kena juga terima hakikat bahawa tarikh konvo jatuh pada 8 Julai 2010
bersamaan ______________kalendar islam(tak tengok kalendar islam la..so tak tahu..)

Best ke konvo pada hari orang bekerja..
Sangat mengharap famili dan juga en bf datang..
Okey tak perlu mengharap..
Jangan mengharap sebab en bf takkan cuti sebab itu..
Die sangat workholic..
Ye pekerja yang sangat rajin(nak sedapkan hati)
Monolog dalam hati yang memang tidak berkesudahan sehingga bertemu 8 Julai 2010..

Sekian, dengan hati kecewa membawa diri..tsk..tsk..

~Sayonara~


Saya nak ini masa hari saya dianugerah Ijazah Sarjana Muda pada tarikh 8 Julai..

7 comments:



~ ALIEN ~ said...

en bf workholic nak kumpul duit utk kawen ngan ko tu, ann...hehehe...(^_^)

.::shEm0oT::. said...

if betul alhamdullillah..amin2..tp sape alien ni ek?huhu trah ek?

cracked bunny said...

tlg kumpul duit utk kawin i skali taw uu.kelasss

selamat grad anne! keje cepat!! sy sgt berbangga.

sy bile tah nk abes =(

.::shEm0oT::. said...

hehe..tq wanie..ala..sampai ms awk abeh jgk..saba eh..

~ ALIEN ~ said...

yup...aku trah. ~ ALIEN ~...nickname aku dlm dunia blog (poyos aje...gelak guling2 jap)

Siti Zulaikha Bt Abu Bakar said...

hahahaha..wiwiiiitttt...jommm...kte sesame membaling mortar board okehhh!..hehe

.::shEm0oT::. said...

wah...sudah pasti ika..saya sungguh tidak sabar membaling mortar board..kihkih

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails