:: Award 3 ::


Award kali ni dapat dari YUAZAWA

so mari kita menjawab soalan2 berikut seperti menjawab soalan spm kertas julai..oke..saya tidak berpengalaman menjawab kertas julai..makanya saya menjawab disini..
ishk mengarutnya kau!!



1. apa nama blog dan knp letak nama itu?
shemoot

kawan2 panggil anne since sekolah and matrik..
masuk U je orang eja name ak ant..
then ant = semut..
pronouce shemoot = semut..
so jadilah shemoot..kihkih..

2. apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu?
sesemutyangnoty.blogspot.com
semut itu nakal?ntah aku main taruk je..haha

3. apa method dlm penulisan anda?
bebas!!

4. pernah terasa nak hapuskan blog? sebab musababnya?
tak..sebab aku rasa tak perlu nak hapuskan...

5. pernah ahli keluarga anda baca blog anda?
kakak aku yang first

6. apa perasaan anda bila org kata blog anda buruk sdgkan org lain kata blog anda cantik?
Saya tak kesah..mata org len2..ade kaler biru,pink,hijau..haha

7. bila blog anda diberanakkan?
yang pasti tahun 2009

8. siapa org pertama yg tahu anda ada blog?
roomateku si antu korea

9. apa perasaan anda bila ada org berkata ttg blog anda d sekolah?
ada ke orang cakap?tak rasa pon ade yg tgk..haha

10. sepuluh org sterusnya bakal di tag.
-siapa

-yang

-nak


-award


-ini


-silalah


-amik


-tanpa


-malu


-ha ckp pon 10


0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails