::Debaran menjelang harinya::



Esok adalah hari yang dinanti-nantikan oleh kawan aku..
Esok merupakan hari bertukarnya status beliau..ciss..sangat jeles!! hoho
Perasaan die sangat excited sebab sebentar tadi dalam pukul 14.44 waktu malaysia..
Beliau telah membuat panggilan hangit kepada aku..
Ikuti perbualan kami..

*kiss me thru da phone berlagu*

tak single: hello ann..ko buat ape?
si single : aku tengah masak ni..nape?
tak single: tade lah..saja je nak suruh ko datang umah aku..ingat nak suruh ko dengan aina datang..tolong-tolong sikit...
si single:ooyeke..ermm tgk la dulu kalau tade hal.. eh ko kat mane ni

tak single:aku kat terminal bus ni..beli tiket ika..tiket balik bentong
si single: ooo bile die datang cni
tak single: esok die datang..tak dapat cuti..tu die datang esok..
si single:lor yeke..
tak single: weh..pelamin dah pasang dah kat umah aku..pagi tadi ada org datang pasang
si single: oyeke...
tak single: baju pun da sampai kat umah
si single: abeh ko tak try ke?
tak single:mestilah try..hahaha
si single:hahaha
tak single:ok lah nak cakap tu je..nanti ko datang la umah aku ek..petang ni ke..malam ni ke..
si single: insyaALLAH..kalau tade pape hal..
tak single:ok la..babai
si single:babai

tuttttttt..talian tamat..

oke..nampak tak keexcitedan die nak bertukar status?ak x sempat tanya lagi..die da cakap n bercerita yang pelamin dan baju dah sampai..jimat air liur aku..semua die dah cerita tanpa perlu ditanya...haha..

Bukan die je excited malahan kawan-kawan die ni juga excited..haha..tentulah kan..kawan baik dah nak bertukar status..mestilah tumpang hepi..gumbira..hehe..
Nak-nak lagi...esok boleh lam melaram abeh!..ok.tak boleh!!..nanti takut tersalah jari sarung cincin..maka tidak boley memakai pakaian yang melebihi orang yang disambut..haha

Disini aku nak mintak maaf kepada tak single kerana aku tidak dapat mengikut tema beliau.
Hal ini demikian kerana, aku tidak memiliki sepersalinan pakaian sopan berwarna hijau..

Ok lah dah tak tahu nak carutan ape da..
babai!..

Ni lah my bff yg nak tunang tu..same tak muka dorg? :P

0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails