:: Mak ai mahalnya ::


Nama ikan : White Sultan Fish
Tengok ikan ni nampak macam tak menyelerakankan??
Tapi korang tahu berapa harganye?

Berat ikan ni 1.8kg bersamaan $1224(dolar ok..)
Pergh..gila mahal kot
Kalau dalam RM?
Lu fikir la sendiri..
Mau habis duit gaji korang sebulan..

Ikan nilah yang menimbulkan kontroversi kat sebuah restoran feng shui kat singapore..
Hoh?
Terkejut seorang pakcik tu bila kena bayar harga tu..
Pakcik tu siap ajak kawan-kawan makan..
Dia nak ikan lain tapi takda..
So pelayan tu recommended la ikan ni..
Tapi pakcik tu sengal..
Pergi setuju je..tanpa tahu harga..
Bila nak bayar mulalah gelabah bewak..
Hadei..
Nak tanak restoran tu kasilah diskaun 15% kat pakcik tu..
Tapi pakcik tu stil marah2 + maki2 la kot..haha

Salah siapa?
Pemilik kedai atau pakcik tu?
Dah taw kedai tu exclusive...
hadeii

3 comments:



shima said...

giler mahal.pakcik tuh ar sengal.haha.x tanye rege nyer bape.haha;)

alinac lover said...

peh..napa mahal sgt..sodap sgt kew

.::shEm0oT::. said...

shemot a.k.a shima:tula..sengal gler!!rasakan..hoho :P
alinac:xpenah try..ape kate u g kat restoran tu..hikhik

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails