:: Pre-konvo part 2 ::

Hye rakan2..
Aku lapar tapi tak lalu nak makan..
So aku dah tak tahu nak buat apa..
Aku decide nak update belog..yeah..

Wah lagi 10 hari..
Aku akan grad..
Seronok + sedih..
Seronok sebab dapar shopping
Sedih sebab en bf tak dapat datang :(

Abaikan..
So bab shopping lah paling aku suka..
Yeehaa..yeehaa

Baju: okeh..baju aku decide nak tempah i mean tak beli yang ready made sebab masa aku ikot mak aku soping kat alamoda silk..ayah aku offer..nak kain apa untuk baju konvo..amik lah..
So aku ape lagi..dengan semangat cari punya cari..
Actually aku g alamoda tu sebab ayah aku nak beli kain untuk mak aku..tapi ntah macam mana mak aku tak jumpe yang dia berkenan..So aku lak yg jumpe..
Rembat jela..
Tak sabar nak tunggu baju tu siap..tapi xsure la baju tu dapat disiapkan atau tak oleh tukang jahit see toy itu..tsk..tsk
sebab last minit baru nak anta...



Kasut: Etika berpakaian masa konvo kena pakai kasut bertutop..jenuh mencari tapi tak jumpe pon..
So macam mana nak konvo dengan gojes ni?hahaha

Oppss..tak mungkin aku pakai kasut macam ni..mau tercabut kaki aku..haha

Tudung: Oke fine, universiti aku dah tetapkan..wajib pakai tudung putih!
Putih!!!
omaigosh!!..
Aku sangat tidak suka pakai tudung,shawl or wat so ever yg wane putih diatas kepala..
Sebabnye...sebabnye..sebabnye..
Aku rasa warna itu membuatkan aku tidak ceria..
haih..
Tapi nak tak nak..kenalah pakai jugak..
Oke..tudung settle..



putih itu suci..juz for the certain things!


Sekarang adalah misi mencari kasut..



0 comments:



Post a Comment

Related Posts with Thumbnails